close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

העונה הנכונה לרכישה נבונה- רכישת רכב בתחילת השנה

מערכת שורשכח טבת, תשעה19/01/2015

מתכננים לקנות רכב חדש או יד שנייה? מתלבטים בנוגע לעיתוי מועד הרכישה? הגעתם למקום הנכון

תגיות:
מתכננים לקנות רכב חדש או יד שנייה? מתלבטים בנוגע לעיתוי מועד הרכישה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נעסוק בשאלה המלווה לא מעט רוכשי רכבים בישראל, והיא: מתי הכי מומלץ לקנות רכב? במהלך השורות הבאות נבדוק מהן אפשרויות הרכישה העומדות לרשותכם והיכן הכי משתלם לקנות רכב חדש או יד שנייה. 

רכישת רכב בישראל –כל האפשרויות 
רכישת רכב בישראל מתאפשרת באמצעות מגוון נרחב של אפשרויות הכוללות בין היתר: רכישת רכבים דרך מגרשי מכוניות, רכישה דרך סוכנויות רכב המתמחות בשיווק רכבים מסוג כזה או אחר, רכישה דרך חברות ליסינג והשכרה, רכישה דרך סוחרי רכבים ורכישת רכבים בשוק הפרטי, כלומר מבעלים פרטיים אחד למשנהו. בכל המקרים, רכישת הרכב אמורה להיות מלווה בבדיקה קפדנית אותה תערכו לרכב, למעט מקרים בהם מדובר ברכב חדש שטרם עלה על הכביש. 

רכישת רכב- מתי?
רכישת רכב הינה פעולה אותה ניתן לקיים לאורך כל ימות השנה, אך לדעת מומחים מענף הרכב, העונה הנכונה ביותר לרכישה נבונה היא במסגרת רכישת רכב בתחילת השנה. במהלך החודשים הראשונים של כל שנה אזרחית חדשה, משווקי הרכבים הגדולים וחברות הרכב הגדולות עושים כל שביכולתם על מנת להחדיר לשוק דגמי רכב חדשים השייכים לשנתון שזה הרגע החל. כפועל יוצא מכך, במהלך החודשים האחרונים של סוף שנה קלנדרית (נובמבר- דצמבר) ובתחילתה של השנה הקלנדרית (ינואר-פברואר), עומדים לרשותכם מגוון מרשים של מבצעי רכב משתלמים גם על רכבים חדשים (משנתון חדש) וגם על דגמי רכב משנתונים קודמים.

מדי שנה באותה תקופה (סוף שנה ותחילת שנה), שוק הרכב בישראל מעמיד לרשותכם היצע אדיר של מבצעים והטבות, דבר המאפשר לכם לבחון את כדאיות הרכישה גם באותם מקרים בהם לא תכננתם להחליף את רכבכם. 

רכישת רכב בתחילת שנה- למה היא הכי מומלצת? 
מעבר למבצעים הרבים המוצעים לכם במסגרת רכישת רכב בתחילת שנה, מרבית סוכנויות הרכב ומשווקי הרכבים בישראל, מעמידם לרשותכם מגוון עצום של הטבות ושדרוגים לרכב במסגרת רכישת רכב חדש בתחילת שנה. אקט זה מכניס את ענף הרכב בישראל למעין "תקופת הזדמנויות" במסגרתה אנשים פרטיים המעוניינים לשדרג את רכבם, מעמידם את רכבם הישן למכירה במחירים אטרקטיביים, וזאת בשל העובדה שהם מקבלים הנחות משמעותיות לשדרוג הרכב הישן בחדש. בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות החלפה או טרייד אין של רכבכם הישן במהלך החודשים הראשונים של השנה, וזאת במידה ותחליטו לשדרג את רכבכם הישן לרכב חדש. 

לסיכום, שדרוג הרכב במהלך תחילת השנה יבטיח לכם (ברוב המקרים) קבלת מחיר מחירון מלא עבור הרכב אותו אתם משדרגים, הנחות משמעותיות ברכישת רכב חדש ואבזור הרכב החדש באמצעות מגוון הטבות המוצעים לכם במסגרת ימי המכירות המיוחדים אותם עורכים סוכנויות הרכב ומשווקי הרכב הגדולים בישראל. תתחדשו!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה